Найбільше грошей на телевізійну агітаційну кампанію до виборів до Верховної Ради витратили Радикальна партія Олега Ляшка та "Українська стратегія Гройсмана" нинішнього прем'єр-міністра. Такий висновок зробило рух "Чесно", проаналізувавши політичну рекламу з квітня по липень.
Партія Ляшко до своєї реєстрації в Центрвиборчкомі направила на телеагітацію 5 млн грн, а після реєстрації - ще 40,5 млн грн, що більше, ніж будь-яка з партій-конкурентів.
Партія Гройсмана витратила 19,4 млн грн до і 25,3 млн грн після реєстрації.
До офіційної реєстрації найбільше на телерекламу витратила партія п'ятого президента України Петра Порошенка "Європейська солідарність" - 23,2 млн грн. Опозиційний блок і "Опозиційна платформа - За життя" - 17 млн грн і 16,4 млн грн.
У число лідерів за витратами на агітацію по телебаченню після реєстрації увійшли партії "Голос" (29,2 млн грн), "Опозиційний блок" (23,6 млн грн), "Слуга народу" (19,9 млн грн) і "Європейська солідарність "(19,7 млн грн).
Комментарии