На агітацію по телебаченню найбільше коштів витратили партії Ляшка і Гройсмана

Народна Рада / Политика

Найбільше грошей на телевізійну агітаційну кампанію до виборів до Верховної Ради витратили Радикальна партія Олега Ляшка та "Українська стратегія Гройсмана" нинішнього прем'єр-міністра.  Такий висновок зробило рух "Чесно", проаналізувавши політичну рекламу з квітня по липень.

На агітацію по телебаченню найбільше коштів витратили партії Ляшка і Гройсмана

 Партія Ляшко до своєї реєстрації в Центрвиборчкомі направила на телеагітацію 5 млн грн, а після реєстрації - ще 40,5 млн грн, що більше, ніж будь-яка з партій-конкурентів.

 Партія Гройсмана витратила 19,4 млн грн до і 25,3 млн грн після реєстрації.

 До офіційної реєстрації найбільше на телерекламу витратила партія п'ятого президента України Петра Порошенка "Європейська солідарність" - 23,2 млн грн.  Опозиційний блок і "Опозиційна платформа - За життя" - 17 млн ​​грн і 16,4 млн грн.

 У число лідерів за витратами на агітацію по телебаченню після реєстрації увійшли партії "Голос" (29,2 млн грн), "Опозиційний блок" (23,6 млн грн), "Слуга народу" (19,9 млн грн) і "Європейська  солідарність "(19,7 млн ​​грн).

18-07-2019 07:07:00
Перегляди: 743/311

Коментарі

Коментарі відсутні